loading...
گروه آنتی ماسون
آخرین ارسال های انجمن
ANTI-MASON بازدید : 171 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

سلام به همه

جواب سوال اول رهبر فراماسونری جهان مرلین منسون هستش که الان در آمریکا زندگی می کنه.

جواب سوال دوم کتاب شیطان به وسیله ی یک جن بر آلیستر کراولی نازل شد.

خود آقای آلیستر معتقد است که این آیات توسط شیطان بر او نازل شده است.اما این آیات که گفته هایی مزخرف و در عین حال مضحک است توسط یک جن بر آلیستر نازل شده است(نزول به معنای وحی نیست بلکه به معنای خوانده شدن از بالا و نوشته شدن در پایین است)

این کتاب محتوی حرف هایی است که در آینده آن را در حکومت آمریکا استفاده کردند.اینده ای که میگویم در گذشته اتفاق افتاده است.کتاب در سال 1904 نوشته شده و در این کتاب که کتاب قانون نام دارد به اتفاقاتی مانند سقوط برج های دوقلو که باید توسط آمریکایی ها انداخته شود و با لفظ دوقلو های آورنده ی جنگ در این کتاب نام برده و توضیح داده است که برای سلطه بر شرق باید آنها به دست خود آمریکایی ها نابود شود و بهانه ای برای جنگ با شرق شود که تأثیری هم نداشت و آنها در باتلاق گرم عراق گیر افتادند و ناچار به اشتباه خود اعتراف کردند.تصویر جنی که کتاب را آلیستر کراولی از گفته های او نوشت را در وبلاگ خواهیم گذاشت.

آلیستر کراولی پدر نامشروع مادر جرج بوش و پدر بزرگ جرج دابلیو بوش است.

ادامه مطلب در روزهای آینده.

با تشکر

خدانگهدار

anti-mason

ANTI-MASON بازدید : 176 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت عزیزان بازدید کننده و اعضای گرامی.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع ) بزرگمرد اسلام و جداکننده حق و باطل با سوالی که برای ادامه بحث لازم میدانم شروع و پاسخ آن را به انتظار مینشینم تا از جانب شما آن را دریافت کنم.

رهبر فراماسون ها امروزه در جهان کیست و در کدام کشور زندگی میکند؟

کتاب آیات شیطان برچه کسی توسط یکی از جن ها(شیطان)نازل و خوانده شد؟

تا روز عید فطر به انتظار پاسخ شما عزیزان هستیم.

با تشکر

 

ANTI-MASON بازدید : 149 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

با سلام

ادامه مطالب

در دفعه قبل  ما به توضیح تفاوتهای دو فرقه ی شیطان پرستی و فراماسونری پرداختیم.

لازم به ذکر است توضیحی به بازدید کنندگان گرامی بدهم.مطالب به طور مشروح وکامل تر در انجمن گذارده خواهد شد.البته هنوز خیر و هروقت قرار به گذاردن در انجمن شد آن را اطلاع خواهیم داد.

انجمن های شیطان پرستی در هرجای جهان ممکن است برگزار شود اما انجمن و جلسات فراماسونری در جاهایی خاص مثل خانه اعضائ درجه ی 25 به بالا برگزار میشود.

معمولا جلسات در کشورهای پولدار مثل آمریکا،فرانسه،انگلستان،آلمان و چند کشور دیگر برگزار میشود.

و این جلسات کاملا به طور مخفیانه است به طوری که هیچ کس در رده های پایین تر از 25 از آن خبردار نمیشوند.البته مگر افراد رابطه دار با رده های بالا تر.

جلسات را اساتید با درجات 33 برگزار میکنند.و کسانی که زیر دست ایشان در جلسات شرکت میکنند پایین تر از درجه 33 هستند. 

در این جلسات معمولا اعمال کثیف انجام میدهند که اگر کسی نیاز به اطلاع بیشتری در این مورد خواست میتواند به ایمیل وبلاگ در بخش تماس با ما در قسمت بالای وبلاگ مراجعه کرده و ایمیل بدهد تا بنده توضیحات بیشتر را برایتان شرح دهم.

کمترین کار آنها ادرار کردن بر قرآن است.و.............

در این جلسات قرار های شبانه را معمولا برنامه ریزی کرده و آن را در جایی بیرون از شهر در مکانی که از قبلا مشخص شده را در روزهایی که عددش مربوط به اعداد فراماسونری است  برنامه ریزی میکنند.مثلا روز 9 از ماه 2 که باهم بشود 11.مثلا اینگونه برنامه ریزی می کنند.

کلیت این جلسات برنامه ریزی برای تخریب اسلام است و در این جلسات کارهای غیره و مخالف اسلام و احکام اسلام انجام میدهند.

که به طور کلی همیشه این جلسات بیهوده است و به هیچ وجه موفق نخواهند شد.

توضیحات بیشتر  برای دفعه بعد انشاالله 

خدانگهدار

تذکر:عزیزانی که تازه وارد وبلاگ می شوند اگر از این وبلاگ خوششان می آید برای ما تبلیغ کنند تا وقتی که وبلاگ تبدیل به سایت گردید بتوانیم از آن ها تقدیر و تشکر کنیم.توضیحات را در انجمن مطالعه کنید.به منظور این امر باید در وبلاگ عضو شوید.

ANTI-MASON بازدید : 198 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (1)

با سلام

ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک پیشاپیش به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) برای ادامه دادن مطالب به سراغ فرقه نه چندان خطرناک شیطان پرستی و تفاوتهای آن با فراماسونری که خطرناک ترین فرقه حال و حاضر جهان از لحاظ وجود شبکه های جهانی در سر تا سر دنیا است ،می رویم.

از مخاطبین محترم دعوت می شود که درباره ی این مطالب بسیار دقت کنید و به دوستان خود برای مراجعه به وبلاگ اطلاع دهید که این مبحث یکی از چالشی ترین مباحث حال و حاضر در جهان می باشد و خیلی ها با وجود علم زیاد اما نداشتن اطلاع کافی درباره ی تفاوتهای آن خود را از چاله ی شیطان پرستی به چاه باعمق بینهایت فراماسونری انداخته اند.البته هر دو چاه هایی عمیق هستند اما برای درک بیشتر از مثال چاله و چاه استفاده کردم.

اصلی ترین تفاوت میان این دو فرقه با جریان شناسی این دو فرقه پدیدار می شود.

فراماسونری در اصل یک فرقه بوده و هدف این فرقه انتخاب نخبگان برای رسیدن به اهداف شوم از جمله نابودی و سرنگونی اسلام است.اما شیطان پرستی چندین فرقه را میتواند شامل شود که محوریت آن دین ستیزی باشد.

پس هر فرقه و یا دین ویا هرچه اسمش را بگذاریم که محوریت دین ستیز داشته باشد و خدا را بخواهد به فراموشی بسپارد میتواند شیطان پرستی باشد.

اما منظور ما ازشیطان پرستی افرادی است که در اروپا و الا الخصوص در آمریکا خود راپیرو شیطان میدانند است.

تفاوت های این دو فرقه:

1.شیطان پرستان فقط نماد گرا هستند اما فراماسون ها علاوه بر نماد گرایی مراسم های مختلفی نیز برای پذیرش نمادها و پرستش آنها دارند.

2.شیطان پرستان نمیتوانند در حلقه ی 3 به بعد برج درجات فراماسون ها قرار بگیرند.برج درجات فرماسون ها از 1 تا 33 رده دارد که:رده 1شیطان پرست(شاگرد) و رده 33 بزرگ بازرس کل نام دارد.

3.هر شیطان پرستی فراماسون نیست اما هر فراماسونی شیطان پرست است.

انشا الله باقی مطالب برای وقتی دیگر.

بدرود.

ANTI-MASON بازدید : 180 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

با سلام

ادامه مطالب

نقد فتواهای قبلی که گذاشته شد،

دلیل به تاخیر انداختن :سنجش میزان پیگیری بازدید کنندگان

1.پس کلا عمل زنا و ولد  الزنا بودن را آقایان انکار میکنند.خب تعجبی هم ندارد زیرا بسیاری از آقایان خود یا ولد الزنا هستند یا بچه های زانی و مزنی بسیاری دارند.

2.همانطور که عزیزان شیعه و سنی میدانند طلاق گرفتن احکام دارد و باید ساعت و وقتی معین از طلاق بگذرد و دوباره ازدواج کنند تا طلاق دوم بتواند اجرا شود.ولی این آقایان ازدواج صورت نگرفته را برایش خطبه طلاق میخوانند.دیگر چه بگویم از جاهلیت و نادانی در قرن 21.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3.بهتر نیست بگویند زنت مال ما برو یکی دیگه بگیر این بهتره واقعا!آخه شعور نداره بفهمه که اگر دوست داشت زنش دستکاری بشه که دیگه زن نمی گرفت چقدر جهالت.

فتوایی جالب تر از آن اینکه اکثرا شنیدید که آقایان میگویند:(خانوم هایی که گناه کردند بیایند زنا بدهند تا از عذاب رهایی پیدا کنند و خداوند بهشت را بر آنها واجب کند.)

آخه جالب اینجاست که خیلی ها هم رفتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اگر کسی از وهابیان به این وبلاگ سر زد خوشحال می شوم وقتی اعلام کند تا مباحثه کنیم و شاید بتواند مرا قانع کند.اگر آمدید حتما نظر بگذارید و وقتی معین کنید که همه ناظر باشند و ببینند من راست می گویم یا فرقه شما.

مطمئن هستم نمیاید چون جوابی ندارید بدهید اما اگر آمدید خوشحال می شوم.

 

ادامه دارد به حول و قوۀ الهی

با تشکر

ANTI-MASON بازدید : 179 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

با سلام 

ادامه مطالب درباره ی وهابیت:

خب ظاهرا فتواهای عجیب و غریب این فرقه برایتان جالب بود.حالا چند فتوای جالب دیگر برایتان می نویسم بروید حالش راببرید.

1.آقایان می گویند بارداری یک زن در صورتی که همسر خود را ندیده و چند سالی از او دور بوده است مثلا چند سال یعنی بیست سال!!!!!!!!!!!!!!!!!

وبعد از بیست سال به خانه بازگردد و فرزندی در خانه ببیند حتی اگر تا به حال او را ندیده باشد این بچه یا بچه ها تماما مال خود این آقای محترم است.

2.فتوای جالب دیگر آقایان این است که اگر خانومی در زندگی خود بخواهد از همسر خود طلاق بگیرد و او را سه طلاقه کند میتواند در آن واحد و یکباره او را سه طلاقه کند.

3.و اگر همین زن بخواهد با شوهر و همسر خود دوباره ازدواج کند باید اول به سمع و نظر آقایان مفتی برسد وپس از سلام و علیکی 1 ساعته(ببخشید نمیتونم بازش کنم خودتون بفهمید)اگر مورد پسند آقایان مفتی قرار گرفت که معمولا میگیرد دوباره با همسر خود ازدواج کند.

قضاوت با خودتان 

فردا نقدهایم را میگذارم تا کمی بازدید ها بیشتر شود.

ادامه دارد انشا الله...........

ANTI-MASON بازدید : 171 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (2)

با سلام:

در ادامه مطالب احکام و قواعد فرقه وهابیت در خدمت شما هستیم.

فتواهایی که بسیار جالب و در عین حال شرم آور است که از سوی مفتی های این فرقه ضاله بیان گردیده است را برایتان بیان می داریم:

1.خرید خیار و موز برای زنان حرام.

2.حلال شدن مرد به زن و یا به مادر یک فرد در صورتی که از مادر آن فرد شیر بخورد اتفاق می افتد.

3.اگر برق رفت روزه گرفتن الزامی ندارد

4.اگر مسلمانی(وهابی)در اثر بیماری ایدز بمیرد شهید است.

فعلا نقدی می نهیم تا بعد:

1.دلیل حرام کردن خرید خیار از نظر آقایان وهابی این است که زن ها با عرض پوزش استمنا نکنند.خب ببخشید آقایان آنقدر دستگاه و وسایل را حرام نکردند اما میوه حلال خدا را که خدا آفریده حرام می دارند اما دستگاه ساخته دست انسان را مشکلی برای این امر نمی دانند.

2.آخر پس تمام افراد میتوانند به هم حلال شوند پس چه نیازی است که خدا این همه انسان را از دل این همه مادر در دنیا به وجود آورد.یکی می آفرید و یا همه را خودش خلق میکرد.اگر اینگونه بود دیگر حرام شدن فامیل مانند دختر خاله و پسر خاله و دختر و پسر عمه چه معنی دارد در صورتی که شنیدیم و گفتند در قدیم برخی از عمه خود و خاله خود در صورت عدم توانایی شیر دهی مادر خود فرد شیر خوردند پس بر دختر و یا پسر خاله و یا عمع خود حلال هستند.در صورتی که این فرقه اظهار اسلامی ناب و آرمانی میکند برود قرآن را بخواند و ببیند که خون عامل حلال و حرام بودن است نه شیر دادن وگرنه العیاذ بالله ائمه ای که فامیلی ازدواج کردند  زنا کردند.البته به فتوای آقایان.

3.بچه 3 ساله نیز میفهمد که روزه گرفتن در روز است و برق رفتن یا بودنش تأثیر خاصی ندارد.شیر آب برق لازم دارد یا غذا پختن.واقعا عجیب است.

4.بنا به فتوای آقایان تمام زنا کارانی که ایدز دارند و میمیرند همگی بدون حساب به بهشت میروند.

با کمی نگرش به بطلان این فرقه مزخرف پی میبریم.تنها نکته مفید این فرقه خنده دار بودنش است.

خدا در آیه قرآن میفرماید:و دشمنانت را ای پیامبر از نادان ها آفریدیم.

واقعا همینگونه است.

انشاالله ادامه دارد............................

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
این سایت مخصوص اعضاء گروه آنتی ماسون است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا فعالیت تیم رضایت بخش بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 8,266
  • بازدید کلی : 292,557